a
IndeksIndeks  CalendarCalendar  Latest imagesLatest images  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Regulamin


 

 Regulamin

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Ametis

Ametis


Regulamin                                Empty
PisanieTemat: Regulamin    Regulamin                                EmptySro Lip 22, 2020 10:48 pm






Obrazek


    REGULAMIN


      Obrazek

      REGULAMIN OGÓLNY


      1. Rejestrując się na naszym forum automatycznie zgadasz się na absolutne przestrzeganie zasad obowiązującym w regulaminie.
      1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania i konsekwencji jego złamania.
      2. Administracja nie odpowiada za sprzeczne z prawem działania użytkownika.
      3. Karą przewidywaną za lekkie naruszenie regulaminu jest upomnienie, otrzymanie trzech upomnień równoznaczne jest ze zbanowaniem konta.
      4. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, o których użytkownicy będą informowani.
      5. Na forum obowiązuje zakaz umieszczania wszelakich treści niezgodnych z ogólnie przyjętymi normami (rasistowskich, pornograficznych czy też związanych z wszelakim nieposzanowaniem drugiej osoby).
      6. Staramy się o przyjazną i sprzyjającą pisaniu, czy też poznawaniu się, atmosferę, dlatego nietolerowane są wszelkie przejawy agresji i braku szacunku.
      7. Każdą kłótnię bądź spór pomiędzy użytkownikami prosimy wyjaśniać w wiadomościach prywatnych, oczywiście w kulturalny sposób.
      7.2 Wszelkie przejawy agresji (wyzywanie, obrażanie, etc.) ze strony drugiego użytkownika, powinny zostać zgłoszone administracji, która wyciągnie z tego konsekwencje.
      8. Konta nieaktywne (bez złożonej KP) będą systematycznie usuwane.
      9. Postać, która nie zgłosi swej nieobecności i nie pojawi się na forum przez kolejne 2 miesiące zostanie umieszczona w grupie Nieaktywnych. Jeżeli przez kolejne 2 miesiące użytkownik nie okaże nią zainteresowania, zostanie usunięta.

      10. Wszystkie uwagi, pytania, bądź też skargi należy kierować do administracji - Ametis. Należy jednak pamiętać, że tak jak my wszyscy, admin to człowiek i nie ma obowiązku pilnowania waszych poczynań całą dobę.


      FABUŁA


      1. Nazwa konta to jednocześnie imię naszej postaci. Zabrania się więc używania w niej wszelakich cyfr bądź też niepotrzebnych znaków (wyjątkiem może być apostrof).
      2. Przed rozpoczęciem pisania postów fabularnych należy złożyć zapis oraz uzyskać członkostwo w grupie. Bez tych formalności nie można w żaden sposób egzystować na forum.
      3. Można prowadzić tylko jedną sesję fabularną. Wyjątkiem od tej reguły stanowi fakt, iż dana osoba nie odpisuje od minimum 24 godzin, wtedy dany użytkownik ma prawo do bilokacji.
      4. Jednemu użytkownikowi przysługują maksymalnie dwie postacie - ma możliwość posiadania jednego multikonta.
      4.1 Chęć posiadania dodatkowego konta musi zostać uprzednio zgłoszona i zaakceptowana przez administrację. Wpływ na pozwolenie/odmówienie admina ma przede wszystkim aktywność użytkownika oraz jego postawa wobec regulaminu forum.
      4.2 Multikonta należące do tej samej osoby nie mogą spotkać się fabularnie.
      5. Dozwolone są opisy scen zbliżenia pomiędzy postaciami. Nie każdy jednak musi wyrażać chęć czytania ich, dlatego każdy post należy uprzedzić znacznikiem "+18".
      6. Mistrz Gry ma prawo zaskoczyć was w każdym momencie rozgrywki.
      6.2 Każdy ma obowiązek uzupełnić ''metrykę dla MG", w której ujmiecie do czego ten może się posunąć, aby urozmaicić sesję.
      7. Stosowanie wulgaryzmów jest dozwolone. Jednakże pamiętajcie, aby sypać łaciną z umiarem.
      8. Minimalna długość odpisu wynosi 4 rozwinięte zdania.
      9. Postać, która fabularnie zmarła, nie ma już możliwości powrotu do gry.
      9.2 Właścicielowi zmarłej postaci przysługuje prawo do utworzenia multikonta, bez uprzedniego zgłoszenia tego do administracji.



      AVATARY / PODPISY


      1. Administracja nie odpowiada za użycie przez użytkownika obrazka, na którego wykorzystanie nie uzyskał wcześniej pozwolenia od autora oraz wynikające z tego skutki.
      2. Avatar przedstawia wizerunek naszej postaci, a jego wymiary nie mogą przekraczać 250px szerokości i 350px wysokości.
      2.2 Postacie na naszym forum kreowane są na bardziej bajkowe, dlatego prosimy nie używać zdjęć prawdziwych osób.
      3. Treść podpisu jest dowolna (mając na uwadze punkt 5 regulaminu ogólnego), tak jak jego wymiary. Prosimy jednak o dostosowanie swoich obrazków do szerokości forum - zbyt szerokie będą usuwane.
      4. Do danego wizerunku pierwszeństwo ma użytkownik, który użył go jako pierwszy.



      Przede wszystkim - dbajmy o dobrą atmosferę między nami i dobrze się bawmy na forum Smile
      Ametis


      Powrót do góry Go down
      https://domhannua.forumpolish.com
       

      Regulamin

      Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
      Strona 1 z 1

      Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
      Domhan nua :: 
      OGÓLNE

       :: Regulamin
      -